Zwroty
Zwracane produkty powinny być nowe, nieużywane, nie noszące śladów użytkowania i posiadać wszystkie metki. Zniszczone lub zabrudzone zwroty nie zostaną zaakceptowane i zostaną odesłane do Klienta na jego koszt.
Co muszę zrobić, aby zwrócić artykuł?
1/ Należy wypełnić formularz o odstąpieniu od umowy i przesłać go na adres e-mail: store@simplylife.com.pl, lub na adres butiku stacjonarnego:
- Simply Life Concept
- Pasaż Bazar /poziom -1/
- ul. Paderewskiego
- 61-770 Poznań
2/ Zapakuj zwracany towar razem z potwierdzeniem zakupu (paragon fiskalny, faktura Vat). Dla własnego bezpieczeństwa nadaj paczkę/ list z możliwością śledzenia – nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczone przesyłki z winy przewoźnika.
Jaki jest okres na realizację zwrotu?
Termin odstąpienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania przesyłki przez kupującego.
Zwroty wysłane w czasie późniejszym mogą nie zostać zaakceptowane, a zwrot pieniędzy nastąpi w postaci kredytu w sklepie.
Czy muszę płacić za dokonanie zwrotu?
Koszt zwrotu przesyłki ponosi zamawiający.
Koszt dostawy zostanie zrefundowany tylko jeśli wyślemy zły lub uszkodzony towar.Jeśli zwrot jest z powodu niewłaściwego rozmiaru, stylu lub koloru, kupujący ponoszą koszty wysyłki.
Jak otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?
Wszystkie zwroty zostaną zrefundowane przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył kupujący i zaznaczył w formularzu odstąpienia od umowy.
Inne zwroty zostaną zwrócone jako kredyt do wykorzystania w sklepie.
Po otrzymaniu zwrotu, w ciągu 14 dni zostaną przelane pieniądze na wskazane konto bankowe/ kartę płatniczą.
Simply Life Concept zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zgłoszonych przez Klienta po upływnie wyznaczonego terminu, lub artykułów, które nie znajdują się w takim samym stanie, w jakim zostały wysłane.
